Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:27:59+01:00
Jedyna nicią ariadny w tej sytuacji było przyznanie się do winy.

Aby coś osiągnąć trzeba iść po nitce do kłębka, czyli po właściwej drodze to rozwiązania sytuacji.

Moje życie to jeden wielki labirynt.
10 4 10
2009-11-29T14:28:03+01:00
Nić Adrianny to nić którą dała adrianna tezeuszowi by mógł wydostać się z labiruntu po zabiciu Minotaura.
W przenośni oznacza sposób wybrnięcia z zawiłej sytuacji. Pomoc, wskazówka, rozwiązanie trudnego problemu.
po nitce do kłębka - dojść do czegoś poznając kolejne szczegół
labirynt - ciąg korytarzy, w którym trudno znaleźć wyjście.
18 3 18
2009-11-29T14:30:47+01:00
Asia podarowała Basi nić Ariadny.
Idę po drodze, jakby nitką do kłębka.
Kasia traktuje labirynt jak błędne koło.
6 3 6