Odpowiedzi

2009-11-29T14:30:56+01:00
- pusta, ogromna przestrzeń bez granic .
- przehulać, roztrwonić, stracić .
- niemający litości .
- X
- sypiąc, zgromadzić coś drobnego lub miałkiego .
- przerażony
- X
2009-11-29T14:43:16+01:00
Bezkres- pusta, ogromna przestrzeń bez granic
roztrwonić- wydać na rzeczy nie potrzebne
bezlitosny- ktoś kto nie jest czuły na czyjąś krzywde
zszarpany-zmęczony
zsypał-wrzucić coś
zszokowany- zdziwiony czymś
bezsilność - ktoś kto chciał by a nie może czegoś zrobić
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:46:26+01:00
-bezkres-przestrzeń bez granic,nieskończona
-roztrwonić-stracić,przehulać,wydać
-bezlitosny-bez litości,człowiek bez skrupułów,sumienia,bez serca
-zszarpany-naruszony np.wizerunek
-zsypał-zgromadził coś,wsypał do czegoś
-zszokowany-zaskoczony,zdziwiony
-bezsilność-nie moc