Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:41:40+01:00
Liczba Pi po nocach nam się śni

3,14 w przybliżeniu

Obliczamy w oka mgnieniu,

Każdy matematyk o tym śni

By dokończyć liczbę Pi.





Znalazłam w internecie, ale nie wiem czy o to dokładnie chodziło.
4 2 4
2009-11-29T14:42:04+01:00
Jaś o kole z werwą dyskutuje
bo dobrze temat ten czuje
zastąpił ludolfinę słowami wierszyka
czy Ty już odgadłeś, skąd zmiana ta wynika ?
4 3 4