Odpowiedzi

2009-11-29T14:48:01+01:00
P trójkąta= 6*8/2=24
wzor na obj= Pole podstawy * h
240cm3= 24*x | :24
10=x - wysokosc

z pitagorasa
a2+b2=c2
6 kw+ 8 kw=x kw
36+84=pierw 100
x= 10 - kr podstawy

pole powierzchni= 2 pole podstawy + pole boczne
P powierzchni= 2* 24+ 10*10+ 10*8+10*6= 48+100+80+60= 288 cm kw

2009-11-29T14:48:01+01:00
Ptrój. = ¹₂ a x h = ¹₂ 8x6= 24
Pb = 3(6x8) = 3 x 48 = 144
Pc = 2PpxPb= 2x24x144= 6912


Nie wiem czy to jest dobrze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:49:20+01:00
Niewiem czy dobrze bo niezadobry z matmy jestem.

6²+8²=x²
x² = 36+64
x= √100
x= 10

P(trójkąta) = a*h/2
P= 6*8/2
P = 48/2 = 24

Pc = 2Pp + Pb
Pc = 2*24 + 8*10 +6*10 +10*10
Pc= 48+80+60+100
Pc = 288

CO DO TEGO I WSZYSTKICH OBLICZEŃ MOGĘ SIĘ MYLIC DLATEGO PORÓWNAJ DO INNYCH ODPOWIEDZI.