Odpowiedzi

2009-11-29T14:45:10+01:00
26.10.09r,Warszawa

Witam

Mam nadzieje że u pana dyrektorze wszystko w porzadku.
Chcialam potwierdzic przyjazd do schroniska młodzieżowego w dnich 12-16 kwietnia. Mam nadzieje ze moja klasa wiele sie tam nauczy dowie sie co sie odbwa w takim schronisku jak tam zycie wygląda.
Zobaczymy sie wkrotce, do zobaczenia.
Grzegorz Zgred
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:49:40+01:00
Toruń,15.03.2009
Ewelina Kowalska
Szkola podstawowa nr. 21 w Toruniu
ul. Mikołaja Kopernika 2

Szanowny Pan Dyrektor
Schroniska młodzieżowego w Zakopanym
ul. Szeroka 10

Szanowny Panie Dyrektorze!

Chciałabym w imieniu klasy z chęciom przekazać Panu, że wraz z klasom przyjedziemy do schroniska młodzieżowego w dniach od: 12 do 16 kwietnia.

Z poważaniem:
Uczennica klasy 6c
19 3 19
2009-11-29T14:59:49+01:00
Szanowny Panie Tomaszu Kowalski.

Chciałabym potwierdzić przyjazd jednej z klas -( 24 osoby + dwoje opiekunów) z mojej szkoły do Pańskiego schroniska młodzieżowego na terenie Zakopanego na okres 12.04.10 - 16.04.10. Pokoje mogą być dwu - lub trzyosobowe. W ciągu tygodnia wyślę na pańskie konto pełną opłatę za pobyt.
Dziękuję
Dyrektor Zespołu Szkół nr 40 im. Józefa Piłsudzkiego w Warszawie Anna Trojewska
14 3 14