Ziarno nr 13.

1. Pierwsza niedziela Adwentu rozpoczyna w Kościele nowy rok liturgiczny. Połącz nazwy poszczególnych okresów liturgicznych z odpowiadającymi im symbolami.



okresy :
adwent
Boże Narodzenie
Wielki Post
Wielkanoc
okres w ciągu roku x2



symbole :

gwiazda

wieniec adwentowy

rozaniec

krzyz

gromnica [ swieca ]



roraty

ptaszek . golabek ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:42:36+01:00
Adwent - wieniec adwentowy, roraty
Boże Narodzenie - gwiazda
Wielki Post - krzyż
Wielkanoc - gołąb
okres w ciągu roku x2 - różaniec, gromnica
2 5 2
2009-11-29T14:52:07+01:00
Banalne zadanie :PP

Wielkanoc - gołąb
Wielki Post - krzyż
Adwent - roraty, wieniec adwentowy
Boże Narodzenie - gwiazda
okres w ciagu roku x2 - gromnica, różaniec

;)
2 5 2
2009-11-29T15:13:06+01:00
Adwent - wieniec adwentowy, roraty
Boże Narodzenie - gwiazda
Wielki Post - krzyż
Wielkanoc - gołąb
okres w ciągu roku x2 - różaniec, gromnica
4 4 4