Podaj czy komórki są żywe czy martwe:
Komórki korka:............
Komórki zwarcicy:...........
człony naczyń:..............
rurki sitowe:..................
komórki twardzicy:................
komórki skórki:..............
komórki stożka wzrostu:..................
komórki miazgi:..............
komórki miękisza gąbczastego:...............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:41:17+01:00
Komórki korka -martwe
komórki zwarcicy -zywe
człon naczyń, -martwe
rurki sitowe, -zywe
komórki twardzicy, -martwe
komórki skórki, -zywe
komórki stożka -zywe
komórki miazgi, -martwe
komórki miękiszu gąbczastego, -zywe
32 4 32
2009-11-29T14:45:45+01:00
1.komórka korka:martwa
2.Komórki zwarcicy:żywa
3.człony naczyń:martwa
4.rurki sitowe:żywa
5.komórki twardzicy:martwa
6.komórki skórki:żywa
7.komórki stożka wzrostu:żywa
8.komórki miazgi:martwa
9.komórki miękisza gąbczastego:żywa

26 3 26