Odpowiedzi

2009-11-29T14:48:45+01:00
X²-(x-6)²=-120

x²-(x²-12x+36)=-120

x²-x²+12x-36=-120

12x=-120+36

12x=-84 /:12

x=-7
1 5 1
2009-11-29T14:48:24+01:00
X^2 - (x-6)^2 = -120
x^2 - (x^2 +36 -12x) = -120
x^2 - x^2 - 36 +12x = 120
-36 +12x = 120 / + 36
12x = -84 / 12
x = -7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T14:49:25+01:00
A² -(a-6)² = -120
a² - (a²-12a+36) = -120
a² - a² + 12a - 36 = -120 // +36
12a = -84 // :12
a = -7