1.Russell Crawe/Prince Brosnam(strong)
2.Jennifer Aniston/Angelina Jolie(famous)
3.Car/motorbikes(safe)


W pierwszym trzeba napisac ze Russell Crawel jest silniejszy od Prince Brosnam
W drugim ze
Jennifer Aniston jest lepsza od angeliny jolie
W trzecim ze auto jest bezpieczniejsze od motoru.


Bardzo prosze przetlumaczyc to na j.angielski.


3

Odpowiedzi

2009-11-29T14:46:39+01:00
Crawel Russell is stronger than Prince Brosnam .

Jennifer Aniston is better from Angelina Jolie .

The car is safer than the motor.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:47:22+01:00
1. Russell Crawel is strogner than Prince Brosnam.
2Jennifer Aniston is better than Angelina Jolie.
3. Car is safer than the motor.
2009-11-29T15:32:49+01:00
It in first was one should napisac from Russell Crawel Brosnam is stronger from Prince
In second from
Jennifer Aniston is better from angeliny jolie
Bezpieczniejsze in third from car is from motor.