Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:46:18+01:00
X-ilosc stołów y-ilosc krzeseł y=2x 70y+90x=13800 70×2x+90x=13800 230x=13800→x=60 y=2x=120 odp.kupiono 60stołów i 120 krzeseł

pozdrawiam
2009-11-29T14:54:48+01:00
Stół+dwa krzesła
90zł+70x2=90zł+140zł=230zł
13800zł(cene za wszystkie zestawy):230zł(sumę z jeden zestaw):
13800:230=60
Zakupiono 60 zestawów.razem
60:3(stół i dwa krzesła)=20
mam nadzieję że pomogłam