Odpowiedzi

2009-11-29T14:50:00+01:00
7promili
5,2 promila
20 promili
63 promili
0,349 promila
wszystko mnożymy razy 1000

1 4 1
2009-11-29T14:52:46+01:00
Zapamietaj,żeby zamienić liczbę na % pomnóż ją przez 100,a na promil pomnóż przez 1000,czyli:0,007×1000=7 promili,,,,0,0052×1000=5,2 promile,,,,0,02×1000=20promili,,,,63/1000×1000=63 promile,,,,349/1000000=349/1000=0,349promila
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:53:43+01:00
0,007 = 0,7% = 7 promili
0,0052 = 5,2 promila
0,02 = 20 promili
63/1000 = 63 promile
349/1 000 000 = 0,349/1000= 0,349 promila