Odpowiedzi

2009-11-29T14:58:57+01:00
Miej bogów cudzych przede mną.
Bierz imie Pana, Boga swego, nadaremnie.
Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
Nie Czcij ojca swego i matkę swoją.
Zabijaj.
Cudzołóż
Kradnij.
Masz mówić fałszywe świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
Masz pożądać żonę bliźniego swego.
Oraz każdą rzecz, która jego jest.


To o to chodziło??
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:02:00+01:00
1) miej mnie za swojego jedynego Boga
2)uzywaj imienia Boga tylko w koniecznej potrzebie
3)pamietaj, aby dzien swietych swiecic
4)czcij ojca swego i matke swoja
5)szanuj zycie innych
6) szanuj wlasnosc innych
7)zwracaj uwage tylko swoje kosztownosci
8)dbaj o czyjas opinie
9),10)instytucja malzenska ma pozostac rzecza swieta
2 5 2
2009-11-29T15:09:01+01:00
1.Nie miej bogów cudzych przede mną!
2.nie bierz imienia boga swego nadaremno!
3.masz pamiętać aby dzień święty święcić!
4.masz czcić ojca swego i matkę swoją!
5. masz nie zabijać!
6.masz nie cudzouszyć!
7.masz nie kraść!
8.masz nie mówić fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu!
9.masz nie pożądać żony bliźniego swego!
10ani żadej rzeczy która jego jest !

[ muślę że pomogłam ] ;]
1 4 1