Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:49:58+01:00
Uwierzyc w siebie to znaczy pokonac swój lek,przejsc samego siebie
2009-11-29T14:51:11+01:00
Uwierzyc w siebie - jesli cos cie oniesmiela musisz uwierzyc w siebie, jesli cos ci sie nie udaje musisz przede wszystkim UWIERZYC W SIEBIE!!!
2009-11-29T15:21:41+01:00
Znaczy to , żeby zawsze nie skreślać jakiegoś czynu tylko wierzyć ze np. go wykonasz albo jak idziesz na jakiś konkurs na tej samej zasadzie :)