Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T14:50:52+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:53:40+01:00
Nie zawsze tak jest:
Piranie są małe, ale mimo to duża ich ławica jest w stanie bez problemu zjęść osobnika wielkości konia. Pozdrawiam
2009-11-29T14:54:23+01:00
Ofiara jest mniejsza od drapieznika zeby drapierznik nie zluzyl zbyt duzo energii do upalowanie ofiary poniewaz ponioslby straty..... a by nie zaspokoil sie ofiara