Napisz scenariusz wymyslonej lub przerobionej bajki !

-conajmniej 3 sceny
-zawarte dialogi i didaskalia
-wybrane 5-10 postaci z podanych niżej

POSTACIE :
-KRÓL
-królowa
-królewna
-książe
-rycerz
-strażnik
-kowal
-woźnica
-kucharka
-służąca
-czarownik
-baba-jaga
-smok
-diabeł
-anioł
-słońce
-wiatr
-zaczarowana zwierze
-Jaś
-Sierotra Dorotka

2

Odpowiedzi

2009-11-29T14:52:21+01:00
Pewnego dnia król i królowa spodziewali się dziecka ...Aż wreszcie pewnego dnaia król został powiadomiony przez służącą ,że królowa urodziła piękną córeczkę i tak dalej
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:36:21+01:00
Sc1
dzien dobry krolu
kto cietu wpuscil siroto
straznik bramy
przeciez mu zakazalem, sluzaco idz po niego natychmiasy
tak jest panie
sc2
krolu przyszla do pana jakas kobieta
jaka
mowi ze ma cos dla wasze wysokosci
wpuscic ja
dzien dobrywaszawysokosc
z czym przyszlasi po co
a tak
zakochalam sie wpanu
sc3 pobrali sie i zyli dlugo z coreczka i szczesliwie
5 2 5