Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:59:48+01:00
Osobami, które bezgranicznie poddały się woli Boga byli:

-Hiobb- jego wiara była tak silna, że ufał Bogu nawet gdy ten pozbawił go majątku, rodziny i zdrowia. Dopiero dręczony trądem zaczął wątpić w swoją wiarę. Bóg za jego oddanie wynagrodził go sowicie.

-Abraham- wierzył tak gorliwie, że nie zawahał się złożyć syna w ofierze.

-Noe- wierzył i wypełniał Boską wolę, choć nic nie wskazywało na powódź. Stał się pośmiewiskiem i ofiarą drwin, ale wiara pozwoliła mu przezwyciężyć strach i ocaliła jego rodzinę.

-Mojżesz- wybawił naród. Wiara dodawała mu otuchy i dzięki temu wykonał swoją misję.

-Jezus- myślę, że to najsilniejszy przykład wiary. Pokornie wypełnił swoje zadanie ufając swemu Ojcu bezgranicznie. Nawet gdy przyszło mu umrzeć za grzechy świata.

-Judasz- Najbardziej kontrowersyjny Apostoł. Wykonał swoje zadanie powierzone przez Boga, ale nie wytrzymał presji wiary i popełnił samobójstwo
2009-11-29T19:17:03+01:00
Hiob był bogaty a diabeł podkusił boga by mu to zabrać a hiob jeszcze mocniej zaczoł wierzyc w boga.
abracham wyprowadził egipcjan z domu niewoli.
św jan dokonica byl z jezusem aż do śmierci na krzyżu.
judasz zdradził jezusa