Odpowiedzi

2009-11-29T14:56:17+01:00
Oznacza ono osobe z zasadami, osoba harda, pomocna.
Zyc po startansku czyli wsyztsko robic, zero odpoczynku xd
jednym slowem koszmar xd
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:59:58+01:00
Spartanin- mężczyzna żyjący według surowych reguł.
Mój wujek żyje jak Spartanin.
spartańske wychowanie polega na wychowaniu mającym reguły.

Moji rodzice wychowują mnie wedłuh spartańskich reguł.

zyc po spartansku
czyli wsyztsko robic wszystko dokładnie również z regułami

Mój dziadek zawsze żył po spartańsku.
5 2 5
2009-11-29T15:21:00+01:00
Spartanin- człowiek skromnych wymagań, unikający wygód i zbytku, odznaczający się surową dyscypliną wewnętrzną, prostotą obyczaju i manier, oszczędnością w słowach, wytrzymały na ból, nieustraszony w obliczu niebezpieczeństwa.
Jan zachowuję się jak prawdziwy Spartanin.

spartańskie wychowanie- surowe wychowywanie, wypełnione rygorami.
Mama Adasia stosuję spartańskie wychowanie

żyć po spartańsku- żyć własnym rygorystycznymi zasadami.
Oni żyją jak po spartańsku
6 3 6