Odpowiedzi

2009-11-29T14:59:54+01:00
Np. napisz list do kolezanki ;p opisz soatani swoj dzien, ze np dostales?las kota
Droga Aniu
U mnie wsyztsko wporzadku, ostatnie dni były dla mnie pełne wrazen, Dostalem od rodzicow wspanialego kotka, nazwe go garfield. itp powymyslaj xdd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:06:04+01:00
Kochana Aniu!
Pisze ten list aby ci opowiedzieć co u nas w domu ostatnio sie działo. Teraz nie mamy lekkich czasów ponieważ wujek Adam zapadł na ciężką chorobę. Lekarze nie wiedzą co robić. Dali mu około 2 miesięcy życia, jeżeli operacja sie nie powiedzie. Mamy nadzieje ze wszystko pojdzie dobrze. Ciągle za niego się modlimy. Moja młodsza siastra Zuzia od tygodnia jest smutna i płacze bo umarł Tofik nasz kochany psiak. Lecz są też pozytywne strony naszego rodzinnego życia. Byliśmy ostatnio na ślubie u znajomej mamy w górach. W kościele było pieknie, uroczystośc tez niczego sobie, a te widoki cudowne. Mamy nadzieję ze szybko odpiszesz bo jestesmy bardzo ciekawi co u Ciebie słychać i jak CI sie układa z Tomkiem. ;] do zobaczenia w wakacje, chwilowo tylko listy nam zostaly. Całuje Cie i pozdrawia cała nasza rodzinka.
Dominika
3 3 3