Odpowiedzi

2009-11-29T15:02:24+01:00
Zwiększony bd miał x+10% a zmniejszony x-10%
problem jest w tym że nie wime jaki jest x i nie mogę ci tego dokładnie wyliczyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:27:25+01:00
Na przykładzie:

Przykład #1:

a - 10cm

Pole - 10×10=100(cm²)

10÷100×10=1(cm)
1cm = 10% z 10
10+1=11(cm)
10-1=9(cm)
11*9=99(cm²)

100-99=1 - Różnica między polem kwadrata, a polem kwadrata po kombinacji z procentami, jest to także 1% z początkowego pola :)

Przykład #2:

a - 15cm

Pole - 15×15=225(cm²)

15÷100×10=1,5(cm)
1,5cm = 10% z 15
15+1,5=16,5(cm)
15-1,5=13,5(cm)
16,5×13,5=222,75(cm²)

225-222,75=2,25 - Różnica między polem kwadrata, a polem kwadrata po kombinacji z procentami, jest to także 1% z początkowego pola :)

Odpowiedź: Pole kwadratu ZAWSZE spadnie o 1% :)
1 5 1