Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:02:20+01:00
Do Dyrektora Gimnazjum nr 1 w Poznaniu,

Drogi Panie Dyrektorze.
W imieniu uczniów proszę Pana o wyrażenie zgody na organizacje dyskoteki andrzejkowej.
Z góry dziękuję
Jaś Kowalski
P.S.W załączniku przesyłam listę ewentualnych uczestników wraz z podpisami.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:06:26+01:00
Szanowny dyrektorze !

W imieniu wszystkich klas ( I II lub III zależy od ciebie) zwracam się z prośbą o zorganizowanie szkolnej dyskoteki.Prosiłabym aby odbyła się dnia (kiedy tam chcesz :P).
Zebrałam także podpisy na petycji, którą pozwoliłam sobie dostarczyć Panu razem z tym podaniem. Byłabym wdzięczna o jak najszybsze rozpatrzenie mojego podania.

Z uszanowaniem:
XYZ
5 3 5