Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:09:03+01:00
Główną cechą greckiej mitologi jest to że Grecy i rzymianie wyobrażali sobie bogów podobnych do ludzi .Bogowie greccy nieśmiertelni wiecznie szczęśliwi odczuwali typowo ludzkie uczucia jak gniew miłość i pożądanie .Byli bardzo potężni ale nie wszechmocni.Przedstawiano ich w sztuce pod postacią pięknych młodych wspaniale zbudowanych.
2 5 2
2009-11-29T15:19:54+01:00
Oni wyobrażali sobie bogów jako innych ale podobnych do czlłowieka
2 1 2