Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:05:26+01:00
I do
You Do
He, she, it does
We, You, They do

I don't
You don't
he, she, it doesn't
we, you, they don't
2009-11-29T15:06:40+01:00
I do
You do
She/it/he does
we do
you do
they do

I don't
You don't
She/it/he doesn't
We do
You do
They do
2009-11-29T20:18:25+01:00
I, you, we, they, you - do
He, she, it does

I, we, you, they, you - don't
he, she, it doesn't