Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:11:49+01:00
Cześć!

Postanowiłam napisać do Ciebie list, aby zachęcić Cię do przeczytania ksiażki Antoine'a de Saint-Exupéry'ego pt. "Mały Książe". Nie dawno omawialiśmy tę lekturę.

Najbardziej podobał mi się rozdział, w którym Mały Książę poznaje rozbitka na wyspie i zaprzyjaznia się znim tworząc niesamowitą więź.

Tę lekturę szybko się czyta, ponieważ przygody małego księcia są bardzo ciekawe, niektóre z nich są fantasyczne a inne realistyczne

Książka Antoine uczy, że nie wolno być łatwowiernym i naiwnym, trzeba kochać i szanować oswojonych przyjaciół i tego, że nie można zostawiać ich w potrzebia.

Mam nadzieję, że po przeczytaniu mojego listu przeczytasz również książkę, o której krótko opowiedziałam.

Pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzine.

Emilka
24 4 24
2009-11-29T15:11:57+01:00
miejscowosc i data .....

Droga...(imię np Kingo)
Dziękuje za kartkę w dniu moich urodzin. Jest piekna nigdy nie zapomne .dziekuje;)
Chciałam Ci wzamian za ta kartke zaproponowac bardzo ciekawa ksiązke przygodową "Mały Książę'' lektura szkolna ale bardzo ciekawa i fantazyjna. Opowiada o chłopcu, który zwiedza planety. Myślę, że na pewno ci spodoba bo uwielbiasz przygody ;) Jak przeczytasz to napisz czy ci sie spodobała.;)
Jeszcze raz dziękuje i zachęcam do przeczytania
pozdrawiam
(imie np Roksana)..;)
14 2 14