Odpowiedzi

2009-11-29T15:13:59+01:00
25zł * 2= 50 zł

50zł -100%
x- 20%

x= 50zł * 20%/ 100%= 10zł
50 zł -10 zł= 40zł
Odp. Adaś za dwa krzewy zapłacił 40 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:14:58+01:00
25*2=50 - tyle zapłacił bez promocji
50-100%
x zł-20% 50*20/100=10zł
10zł=20%
50-10=40
odp. Za krzewy w promocji imieninowej zapłacono 40 zł
2009-11-29T15:18:31+01:00
25 zł + 25 zł = 50 zł
50 zł × 20 % = 10 zł * tu dam załącznik
50 zł - 10 zł = 40 zł
Odp Adaś zapłacił 40 zł