Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:12:21+01:00
LETNIE:
-Lekkoatletyka -
podnoszenie ciężarów
- zapasy
-strzelanie
-szermierka
- kolarstwo
- tenis
-gimnastyka
-pływanie
-maraton
-biegi
-wioślarstwo
- łucznictwo
- żeglarstwo
-jeździectwo
-judo
-koszykówka
-piłka - nożna ; ręczna ; wodna, siatkówka.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:15:24+01:00
* Piłka nożna
* Piłka ręczna
* Piłka siatkowa
* Łucznictwo
* Kolarstwo
* Strzelectwo
* Szermierka
* Gimnastyka artystyczna
* Gimnastyka sportowa
* Skoki na trampolinie

Publicznością na Igrzyskach olimpijskich jest ludność z całego świata. Każda ma możliwość uczestniczenia w takim przedsięwzięciu.