Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:15:34+01:00
pozytywne
wykorzystuje sie je do produkcji seró,kefirów,jogurtów
pałnią ważna funkcje w oczyszczaniu srodowiska
użyzniają glebe
wytwarzają toksyny

negatywne
chroby
procesy g gnilne
wirusy-no to choroby
1 1 1
2009-11-29T19:16:43+01:00
Pozytywne:
1.pałeczki okrężnicy produkują witaminy niezbędne ludziom
2.pałeczki okrężnicy pomagają zwalczać bakterie negatywnie działające w jelitach
3.rozkładają martwą materię organiczną
4.wzbogacają glebę w związki azotanowe
Negatywne:
1.powodują choroby u ludzi, zwierząt i roślin
2.powodują niszczenie materiałów przemysłowych
3.powodują psucie się żywności
2 5 2