Rowerzysta obliczyl ,ze jezeli pojedzie z prędkością 375 m/min, to dojedzie do celu w ciągu 40 min. Jadąc z tą prędkością przebyl polowe drogi, po czym zatrzymal się na 5 min. Z jaką predkoscia musi jechac dalej , aby przybyc do celu w przewidzianym czasie?

3

Odpowiedzi

2009-11-29T15:23:31+01:00
Z 120 na godzine biorąc pod uwage czas w którym się zatrzymał
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:24:16+01:00
2009-11-29T16:16:45+01:00