Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2011-06-17T13:34:40+02:00

Fe₂S₃

 

2* 56u ------ 3*32u

112u----------96u

56u-----------48u

28u----------24u

14u---------12u

7u----------6u

7:6--- stosunek wagowy

 

 

pozdrawiam

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2011-06-17T14:35:39+02:00

Fe₂S₃ zawiera :

 

2 atomy żelaza(Fe) o łącznej masie : 2*56u = 112u

3 atomy siarki (S) o łącznej masie : 3* 32u = 96u

 

Stosunek masowy Fe : S = 112 : 96 = 7 : 6

2 3 2