Odpowiedzi

2009-11-29T15:39:07+01:00
Poprzez eutanazję. Ale jeżeli chodzi o coś bardziej duchowego to po prostu bycie przy osobie bliskiej, dotrzymywanie jej towarzystwie w ostatnich chwilach życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:54:33+01:00
Możemy pomóc odejść ukochanej osobie przekonując ją, iż czeka na nią lepszy świat, bez całego ludzkiego bólu i cierpienia. Największą pomocą będzie umożliwienie przyjęcia sakramentów ostatniej spowiedzi oraz namaszczenia chorych.
Po prostu bycie z tą osobą do końca i uświadamianie jej, ze jest kochana nie tylko przez ludzi na ziemi, ale także przez Boga.