Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:38:27+01:00
5m/s-4m/s=1m/s

t=s/v

t=10m/1m/s

t=10s
4 5 4
2009-11-29T15:45:37+01:00
M - 4m/s
Z - 5m/s

Zbyszek jest szybszy od Marka o 1m/s, czyli w każdej sekundzie pokona metr więcej. Razem musi pokonać o 10m więcej niż Marek.
10*1=10
Odp. Zbyszek dogoni Marka po 10 sekundach.
1 3 1
2009-11-29T17:15:11+01:00
5m/s - 4m/s = 1m/s - różnica prędkości między chłopcami
10m : 1m/s = 10s
Odp. Dogoni go za 10 s.
2 4 2