Odpowiedzi

2009-11-29T15:35:47+01:00
Uważam, ze nie powinny obowiązywać tematy tabu ponieważ przez nie tworzą sie konflikty między ludźmi. Ludzie powinni rozmawiać o wszystkim
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:38:54+01:00
Uważam, iż w kulturze powinny być tematy nawiązujące do zakazanych rzeczy, tz tematy tabu. Ponieważ sztuka głównie trafia do dorosłych odbiorców, więc jest małe niebezpieczeństwo, że nieodpowiednie treści dosięgną dzieci. Tematy tabu wzbudzają często kontrowersje, co sprawia , że kultura staje się żywa, nie jest nudna. Bardziej ciekawi ludzi, jak wiadomo zakazany owoc zawsze będzie kusić. :)