Odpowiedzi

2009-11-29T15:37:08+01:00
125,4/5,7=22
na 22m
550/22=25
25 litrów
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:38:03+01:00
Na pomalowanie 125,4 m sześciennych ścian malarz zużył 5,7 litra farby. Na jaką powierzchnię wystarcza litr tej farby? Ile litrów farby potrzeba, aby pomalować 550m sześciennych ścian? (Obliczenia)

125,4m³ : 5,7 = 22

litr farby starczy na 22 m ³

550m³ : 22 = 25l

na 550m³ potrzeba 25l farby

3 5 3
2009-11-29T20:03:15+01:00
5,7l:5,7=1l
125,4m³:5,7=22m³
1l farby wystarczy na 22m³

550m³:22m³=25l
odp:Na pomalowanie 550m³ ścian trzeba 25 litrów farby.