Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:37:10+01:00
Wysokość z wierzchołka A PADA NA PRZECIWPROSTOKĄTNĄ POD KĄTEM 90⁰,,,skoro kąt DAC ma 32⁰ to kąt DAB=90⁰-32⁰=58⁰ ,,,KĄT ADB,JAK JUŻPISAŁAM=90⁰ CZYLI KĄT ABD=180-58-90=32⁰,,,więc ΔABC ma katy:90⁰.32⁰ i 180-90-32=58⁰ ,,,kąt ACB=58⁰

pozdrawiam ;) i licze na najlepszą ;]
2009-11-29T15:48:22+01:00
DAC=32 st
CDA=90 st
Dca=180 st-( 90 st+ 32 st)=58st
ABC=180 st-( 90 st + 58 st)= 32 st