Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T18:10:55+01:00
S - samobieżna haubica
K - karabin
A - armata
Ż - żelbetonowe umocnienia
E - energia jądrowa
N - neutron
I - izotopy
E - elektromagnetyczny impuls
22 4 22
2009-11-29T19:18:20+01:00
S = samolot bojowy
K = kaliber
a = atom
ż = żołnierz
e = energia jądrowa
n = nalot
i = impuls elektromagnetyczny
e = eliminacja przeciwnika

Myślę że powinno być dobrze
12 4 12