Z góry mówie ze daje najlepsza odpowiedz !!
Witam wszystkich . Mam wielką prośbe, dostałem zadanie ,aby wykonac makiete , i nauczyciel jak na złość podal te materiały , których nie ma byc, a są to : styropian, plastelina, farba, klej, tasma klejaca , masa solna , woda . Więc tutaj jest moje najwazniejsze pytanie , do tego zadania . Z jakich materiałow moge zrobić
a)podłoże
b)drzewa
c)trawa
d)piasek
e)szlake
f)płytki betonowe
g)kwiaty
h)szkołe
i) bramki piłkarskie .

3

Odpowiedzi

2009-11-29T15:53:55+01:00
Drzwa z kory lub drewna
podloze z kartonu
trawe z bibuly
piasek z brokatu
szlake nie wiem co to jest
plytki netonowe z betonu kupije sie taki
kwiatyzz bibuly
szkole z kartonu
bramki z z patyczkow i siateczki
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:56:56+01:00
A) można zrobić z jakiegoś drewna lub płyty może
b)drzewa możesz zrobić z technicznego papieru (tzn pień z technicznego, a koronę ze zwykłego -->zwinąć w kulkę)
c)trawa: możesz pociąć może nitki jakieś ale to może być dużo roboty.. albo bibuła
d)może po prostu piasek w czystej postaci?? ;)
e)czyba o szlak chodzi?? o hmmm to może być tektura jakaś
f)gdybyś miała zwykłe płytki (budowlane takie do kuchni np) byłoby realistycznei, ale pewnie nie masz i płytki możesz zrobić z plastiku (na pewno masz jakieś opakowania plastikowwe, wystarczy je pociąć)
g) mogą to być suszone prawdziwe jakieś drobne, lub z papieru technicznego
h)z kartonu jakiegoś
i)z zapałek ;p albo z wykałaczek

tylko czy ty wogóle w swojej pracy nie możesz kleju użyć????
to może na jakąś masę ,
albo ale to trochę głupie.... takie większe przedmioty np szkołę to może przewiązać nitką do podłoża albo lepiej jakąś żyłką...

to wszystko co mi do głowy wpadło życzę powodzenia bo zadanie niezłe ;)
2009-11-29T17:04:49+01:00
A) podłoże można zrobić z nylonu
b)drzewa można z robić z wykałaczek i bibuły
c)trawa z bibuły
d)piasek np. z kamieni takich małych
e) szlak można zrobić np. z połówek kredek posklejanych ze sobą
f) płytki betonowe z modeliny
g) z zapałek i bibuły zielonej
h) szkoła może być zrobiona z pudełek po zapałkach lub po tabletkach czy jakiś cukierkach
i)bramki można zrobić z posklejanych zapałek

To mi przychodzi do głowy licze na najlepsze
1 5 1