Wypełnij tekst
Wiara jest darem Boga, który każdy chrześcijanin otrzymuje podczas sakramentu ....... . Wierzyć oznacza naprawdę ........
Panu Bogu i oddać Mu całe swoje życie. Takiej wiary uczy nas przede wszystkim ......... i taką podstawę nazywamy zawierzeniem. Aby móc wierzyć w zbawcze obietnice Boga, wiara nie może być przepełniona .........., dlatego anioł po powitaniu
Maryi kieruje do niej słowa: ................... ..................

(,,Nie bój się'', strachem, Maryja,zaufać,chrztu św.



.....................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:49:20+01:00
Wiara jest darem Boga, który każdy chrześcijanin otrzymuje podczas sakramentu chrztu św . Wierzyć oznacza naprawdę zaufać
Panu Bogu i oddać Mu całe swoje życie. Takiej wiary uczy nas przede wszystkim....... [slowa tu brakuje?] i taką podstawę nazywamy zawierzeniem. Aby móc wierzyć w zbawcze obietnice Boga, wiara nie może być przepełniona strachem, dlatego anioł po powitaniu
Maryi kieruje do niej słowa: "Nie bój się" Maryjo ?

(,,Nie bój się'', strachem, Maryja,zaufać,chrztu św.
1 5 1
2009-11-29T15:49:53+01:00
Rozwiązania:
1 to chrztu świętego
2 oddawać cześć (tak mi sie wydaje
3 jezus
4 złem
5 tego to nie mam bladego pojęcia
2 5 2
2009-11-29T15:52:16+01:00
1-pokuty
2-ufac
3-pan jezus ??
4-grzechem,klamstwem??
5-?
6-?
2 3 2