Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:51:22+01:00
- Szerokość geograficzna, co za tym idzie strefy klimatycze
-odległość od zbiorników morskich
- wysokość nad poziomem morza
1 5 1
2009-11-29T15:52:53+01:00
Przedewszystkim żyznośc gleby
temperatura powietrza
inne warunki atmosferyczne
pasozyty zyjace w ziemi
1 5 1
2009-11-29T15:58:33+01:00
- Szerokość geograficzna
- odległość od wody
- nasycenie ziemi w minerały
- ukrztałtowanie terenu
- Depresje i góry
- temperatura
- wilgotność powietrza
- siła wiatru
1 5 1