Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:00:51+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam pana Jana Kowalskiego na przyjęcie andrzejkowe. Impreza odbędzie sie dnai 27.11.09roku o godzinie 17:00 na sali gimnastycznej Szkoły [nazwa szkoły]. Prezewidiany poczęstunek, zespół "muzza" i mnustwo dobrej zabawy
zapraszam [imię i nazwisko]
2009-11-29T16:02:17+01:00
ZAPROSZENIA

Klasa IIIa ma zaszczyt zaprosić Pana Janusza Rykowskiego, dyrektora szkoły. Na imprezę andrzejkową która odbędzie się 21 listopada,w szkole podstawowej nr 1 przy ul.Polnej, w sali nr 25. Impreza rozpocznie się o godzinie 17. Atrakcją wydarzenia będą wróżby i smaczny posiłek.
Samorząd klasy IIIa
1 5 1
2009-11-29T16:33:09+01:00
ZAPROSZENIE
Zapraszam Cię [imie] na klasowa impreze Andrzejkowa, która odbedzie się [data] w [miejsce] i bedzie trwac od [przedzial czasowy]. Gwarantujemy świetną zabawę! Bądzą wróżby, lanie wosku, tańce i wiele innych zabaw!


Serdecznie zapraszamy klasa [nazwa klasy]