Suddenly, it's dark.
First there's light,next there is thunder ,then there's rain.
Finally the sky is clear again.
Look at the lake .
The water is clean again!
And Talos is a beautiful swan now!
Thank you, Rik!
Hurray!
Now there is a Talos Day in Norland every year.
Rik always visits Norland on Talos Day.
He usually travels from Bosland by horse.
He often stays in the castle in Balan with the kind and the queen.
The people of Norland usually meet by the lake on Talos Day and there is a big party.
The parties never finish before morning.
The people play music and dance .
Jessica always dances with Rik .
Jeremy and Mago sometimes do tricks with the magic dust and Talosthe swan swims in the lake.
Norland is the country of happy people again.

Tłumaczenie po jednym zdaniu
Z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2009-11-29T16:09:21+01:00
Nagle jest ciemno
najpierw blask, potem grzmot i pada deszcz
W koncu niebo jest znow czyste
Spojrz na jezioro
Woda znowu jest czyst!
I Talos jest teraz pieknym łabedziem ( baśń? xD )
Dziekuje ci, Rik!
Hura
Teraz jest dzien Talosa w Norland kazdego roku
Rik zawsze odwiedza Norland w Dzien Talosa
Zazwyczaj podrozoje Z ((Bosland)) na koniu
Czesto zatrzymuje sie w zamku w Balan z dzieckiem i krolową
Ludzie z Norland zazwyczaj spotykaja sie przy jeziorza w Dzien Talosa i jest tam więlka impreza
Zabawa nigdy nie konczy sie przed ranem
Ludzie tancza i graja muzyke
Jessica zawsze Tanczy z Rik'em
Jeremy i Mago czasami robia sztuczki z magia i Talosthe łabądz plywa po jeziorze
Norland znow jest panstwem szczesliwych ludzi

Możesz mi przysłać na PW jaka to jest baśń? Z checia sobie przeczytam :)



2009-11-29T16:12:40+01:00
Nagle robi się ciemno.
Pierwsze było światło, nastepny był grzmot, a pózniej deszcz.
Wreszcie niebo jest ponownie czyste.
Spojrzeć na jezioro.
Woda jest znowu czysta.
I Talos jest teraz pieknym łabedziem.
Dziękuje Rik.
Szybciej!
Teraz jest dzien Talosa w Norland kazdego roku.
Rik zawsze odwiedza Norland w Dzien Talosa.
Czesto zatrzymuje sie w zamku w Balan z dzieckiem i krolową.
Ludzie z Norland zazwyczaj spotykaja sie przy jeziorze w Dzien Talosa i jest tam więlka impreza.
Zabawa nigdy nie konczy sie przed ranem.
Ludzie tancza i graja muzyke.
Jessica zawsze Tanczy z Rik'em.
Jeremy i Mago czasami robia sztuczki z magia i Talosthe łabądz plywa po jeziorze.
Norland znow jest panstwem szczesliwych ludzi.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:19:25+01:00
Nagle jest ciemno.
Na początku jest światło, następnie zagrzmiało, potem pada.
W końcu niebo sie znów przejaśnia.
Spójrz na jezioro.
Woda znów jest czysta.
I Talos jest pięknym łabędziem teraz!
Dziękuje Ci Rik!
Hura !
Teraz jest Dzień talosa w Norland kazdego roku.
Rik zawsze odwiedza Norland w dzień Talosa.
Zazwyczaj podrózuje z Bosland koniem.
Często zostaje w zamku w Balan z królem i królową.
Ludzie z Norland zazwyczaj spotykają sie nad jeziorem w dzien Talosa i odbywa sie wielka impreza.
Impreza nigdy nie konczy sie przed ranem.
Jessica zawsze tanczy z Rikiem.
Ludzie grają muzyke i tańcza.
Jeremy i Mago czasami robią magiczne sztuczki.
Norland jest krajem szczęsliwych ludzi znów.