Odpowiedzi

2009-11-29T16:04:53+01:00
Kozacy był to lud wojskowy zamieszkujący stepy położone na południe od księstw ruskich. Początki ich wspólnoty uznaję się na na XII, XIII wiek byli to ludzie nie podporządkowani władzy kniaziów ruskich, ani chanów połowieckich.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:05:24+01:00
Kozacy to chlopi, awanturnicy i ścigani wyrokami sądów złoczyńcy.Słynęli oni z odwagi i cenili wolność.Byli zorganizowani w sposob wojskowy a ich piechota byla jedna z najlepszych w ówczesnej Europie. Na czas wojny wybierali wodza -atamana a dla obrony budowali warowne obozy zwane siczami. Niekiedy zapuszczali na na swych zwrotnych lodziach czajkach na Morze Czarne
6 5 6