Odpowiedzi

2009-11-29T16:07:52+01:00
Objawy przy cukrzycy typu I :
a. senność i zmęczenie,
b. rozmyte widzenie,
c. nudności,
d. w moczu pojawia się glukoza i ciała ketonowe,
e. silne pragnienie,
f. silny głód,
g. częste oddawanie moczu,
h. utrata wagi,
i. oddech może nabrać zapachu acetonu

sposób postępowania :
leczenie substytucyjne insuliną.

innego sposobu nie ma :))

liczę na naj odp z góry thx ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:10:53+01:00
Cukrzyca typu I (insulinozależna)
Objawy:
-drżenie rąk
-podwójne widzenie
-pocenie się
-zawroty i bóle głowy
Sposób postępowania:
-regularne wstrzykiwanie choremu insuliny
-chorzy muszą 2-4 razy dziennie oraz przed pójściem spać badać poziom cukru
-chorzy powinni przestrzegać diety
1 1 1