Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:05:02+01:00
Asymilacja to w biologii proces przemiany substancji i materiałów pobranych z otoczenia na substancje dla potrzeb własnego organizmu. Asymilacja jest częścią procesu przemiany materii.
7 5 7
2009-11-29T16:08:37+01:00
Asymilacja, przyswajanie - (z łac. assimilatio = 'upodobanie', od similis = 'podobny') - to w biologii proces przemiany substancji i materiałów pobranych z otoczenia na substancje dla potrzeb własnego organizmu. Asymilacja jest częścią procesu przemiany materii.

Asymilatami nazywamy bezpośrednie produkty przyswojenia przez organizm substancji pobranej z zewnątrz, najczęściej w odniesieniu do fotosyntezy
4 3 4
2009-11-29T22:06:23+01:00
Asymilacja to inaczej przyswajanie. Proces przemiany substancji dla potrzeb własnego organizmu.