Uzupełnij zdania.

Morze Bałtyckie jest morzem......................,ponieważ ze wszystkich stron jest otoczone lądem. Z Morzem Północnym łączą je wąskie......................Wybrzeże Bałtyku w Polsce jest bardzo urozmaicone. Znajdują się tutaj zatoki, na przykład: ........................ i ....................... , zalewy : ............................................ i....................................... oraz mierzeje : ............................ i ................................. .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:10:40+01:00
Morze Bałtyckie jest morzem......zamkniętym................,ponieważ ze wszystkich stron jest otoczone lądem. Z Morzem Północnym łączą je wąskie.......przejście...............Wybrzeże Bałtyku w Polsce jest bardzo urozmaicone. Znajdują się tutaj zatoki, na przykład: ...........wiślańska............. i ............szczecińska........... , zalewy : ......wiślany...................................... i..............pucki......................... oraz mierzeje : ..........helska.................. i ..............łebska................... .
2 3 2
2009-11-29T16:12:54+01:00
Wenątrzkontynentalnym, cieśniny, Gdańska, Pomorska, Wiślany, Kuroński, Helska, Wiślana
1 5 1
2009-11-29T16:13:53+01:00
Sródlądowym, cieśniny, Gdańska i pomorska, Wiślany i Szczeciński,Wiślana i Helska
1 5 1