Odpowiedzi

2009-11-29T16:17:30+01:00
Zabudowa miast, lasy, łąki, sady, drogi , linie kolejowe porty morskie i lotniska
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T19:02:41+01:00
Mapa ogólnogeograficzna-ich treść jest różnorodna.W jednakowym stopniu uwzględnione są poszczególne elementy terenu tj.:
-ukształtowanie poziome
-zarys lądów
-rzeźba terenu
-sieć wodna
-osiedla
-drogi komunikacyjne
granice państwowe i administracyjne
2 4 2
2009-11-29T21:01:22+01:00
Mapa ogólnogeograficzna-ich treść jest różnorodna.W jednakowym stopniu uwzględnione są poszczególne elementy terenu tj.:
-ukształtowanie poziome
1 5 1