Coś o wiarygodności Internetu, poza tym, że:
- na niektórych stronach wszyscy mogą edytować dane, itp.
- nie wiesz z kim rozmawiasz kiedy jesteś na czacie,
- z plikami możesz ściągać wirusy.

Najlepsze nagradzam.
Z góry wielkie dzięki. ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:18:46+01:00
- osoby z którymi się kontkaktujesz np. po pomoc, pomogą mieć zamiar wyrządzenia dodatkowych szkód
- brak kontroli nad informacjami
- robienie komuś głupich kawałów
- przenoszenie krwawych gier na rzeczywistość
- występowanie treści nie odpowiednich dla niektórych osób
2009-11-29T16:20:26+01:00
Internet może być nieodpowiednim oknem na świat. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się wielu błędnych informacji o kulturze, historii. Morze być wykorzystany jako zabicie nie praktyczne nudy....dzięki niektórym serwisom z niecenzuralnymi grami . Uzależnienie itp. wiążą się na pewno z internetem przez internet każdy może się o innym dowiedzieć czegoś złego choćby przypadkowo. Myślę że jest on bardzo niepożytecznym miejscem rozwiązywania problemów tych bardziej i mniej istotnych.
1 5 1