Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:17:09+01:00
1020hPa=102000Pa
0,1kPa=100Pa
0,002mPa=2000Pa
98 4 98
2009-11-29T16:18:39+01:00
1 hPa = 100 Pa

1020 hpa = 1020 + 100 = 102000 Pa
0.1 kPa = (0,1 *1000) * 100 = 100 * 100 = 10000 Pa

0.002mPa = 1 MPa = 1 000 000 Pa
0,002 * 1 000 000 = 2000 Pa
57 3 57
2009-11-29T16:20:47+01:00
1) 1 hPa=100 Pa
1020 * 100 = 102000 Pa
2) 1 kPa = 1000 Pa
0,1 * 1000 = 100 Pa
3) 1 Pa = 1000 mPa
1 mPa = 0,001 Pa
0,002 * 0,001 = 0,000002 Pa
34 3 34