Odpowiedzi

2009-11-29T16:19:44+01:00
7*1 1/7=8
64/8=8
8*2=16
16-7=9
druga podstawa ma 9 cm
36 3 36
2/10 nie polecam Zbychu nie poleca :(
2009-11-29T16:23:12+01:00
P=((a+b)*h)/2

64=((7+b)*8/7*7)/2
64=((7+b)*8)/2
64=(56+8b)/2
64=28+4b
64-28=4b
4b=36 /4
b=9

odp. dolna podst wynosi 9
55 4 55
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:28:25+01:00
H = 1 i 1/7 * 7 = 8
P = [(7 + b) * 8] /2 = (7 + b) * 4 = 28 + 4*b
4b = 64 - 28 = 36
b = 36/4 = 9
b = 9cm
pozdrawiam :)))
74 4 74