Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:35:18+01:00
A) 16π cm²
πr² = 16 π / : π
r² = 16
r = 4 cm

b) 10 cm²
πr²=10/ : π
r= √10/π cm (to pod jeden pierwiastek)

c) 400 m²
πr²=400/ : π
r² = 400/π
r=20/√π





2009-11-29T16:48:16+01:00
WAŻNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
w moich obliczeniach litera V znaczy symbol pierwiastka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p=πr²
a).16π=πr² I :π
16=r²
r=4cm
b). 10=πr² I: π
10:π=r²
r²=10:π
r= V(10:π) cm

c) 400=πr² I:π
400:π=r²
r= V 400 : Vπ
r= 20 : Vπ

dasz mi najlpszy?? ^^





2009-11-29T18:12:18+01:00
A) 16π cm²
πr² = 16 π / : π
r² = 16
r = 4 cm

b) 10 cm²
πr²=10/ : π
r= √(10/π) cm

c) 400 m²
πr²=400π/ : π
r² = 400
r=20 cm
Chyba tak :)