Odpowiedzi

2009-11-29T17:01:20+01:00
Moj tata jest ......... pracuje w........... urodzil sie ............... w miejscowosci.................... Moja mama jest............
pracuje w ............. urodzila sie .......... w miejscowosci ....... Mieskamy w miejscowosci............... na ulicy........... w domku ............. z moim ............... ktory urodzil sie...............
mam tez babcie............... oraz dziadka ktorzy urodzili sie.......
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:03:50+01:00
Moja rodzina składa się z 6 osób(xD). W skład rodziny wchodzą: Mój tata urodził się 7.04.1955r teraz ma 55lat(xD) Moja mama która jest młodsza od mojego taty o 3 lata,ma 52 lata. Mój najstarszy brat który ma 15lat (xD) urodził się w roku 1994 moja siostra która jest od niego młodsza o 5 lat ma 10lat. urodziła się 8.03.1999roku. Mam jeszcze młodszego braciszka który jest młodszy od mojej siostry o 6 lat ma 4 lata urodził się 21.01 w roku 2005. Ja natomiast jestem starsza od mojej siostry o 2 lata urodziłam się 29.06 w roku 1997. Mieszkamy w Warszawie na ulicy Mrągowiusza 2/9 :P
2009-11-29T17:09:15+01:00
Sory błąd przy wieku mamy- mama ma czterdzieści dwa lata.