Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T16:57:52+01:00
1.-Egipcjanie mieli wielu bogów(monoteizm),a Żydzi jednego(politeizm)
-Egipcjanie nie mają dziesięciu przykazań, a Żydzi mają i muszą ich sumiennie przestrzegać
-Żydzi mają coś takiego, co nazywa się Siedem Praw Noego(Siedem nakazów), a Egipcjanie tego nie mają
-Żydom nie wolno uczestniczyć w żadnych uroczystościach innych religii, a Egipcjanie nie muszę przestrzegać takiego prawa

2.Salomonowy wyrok - fraza języka potocznego oznaczająca mądre i sprawiedliwe rozwiązanie, wypływające z głębokiej mądrości.
2009-11-29T20:16:09+01:00
Salomonowy wyrok,jest w dzisiejszych czasach oznacza wyrok sprawiedliwy.
Jest to wyrok którego nie można podważyć.
Jest to najsprawiedliwszy wyrok,do którego nie powinno mieć się zastrzeżeń.